Bielański Integrator Przedsiębiorczych

Bielański
Integrator
Przedsiębiorczych

Dla osób przedsiębiorczych
z pasją i misją zmieniania dzielnicy i miasta.

...

Bielański Integrator Przedsiębiorczych

al. Zjednoczenia 25
01-829 Warszawa

tel. 500 600 700

Facebook Youtube

Wydarzenia

Kalendarz wydarzeń

Jak zadbać o dobre imię Twojego biznesu? komunikacja kryzysowa dla małych firm

Wydarzenie

w bielańskim integratorze

Data i czas

29 lutego 2024

Lokalizacja

Al. Zjednoczenia 25
Zapisz się

Twoja firma działa w mediach społecznościowych? Masz wizytówkę w google, profil na Insta lub konto na Facebooku?

Jeśli jesteś w sieci, na pewno wiesz, że nie każdy komentarz czy opinia mogą być pozytywne.

Jeśli chcesz wiedzieć, jakie wyzwania czyhają na Twoją firmę, o czym trzeba pamiętać i na co się przygotować w relacjach z biznesowym otoczeniem to szkolenie jest dla Ciebie.

 ...................................................................................................................................................................................

  • Być może zdarzyło Ci się także w realu, że klient nie był zadowolony z Twojego produktu lub usługi
  • Otwarcie lub anonimowo skrytykował Twoje działania. 
  • Być może trudna sytuacja z udziałem Twojej firmy znalazła finał w sądzie lub stała się obiektem szerszej krytyki/ dyskusji w internecie.

 

Dziś każdy, bez wyjątku, kto komunikuje się ze światem – bez względu na to, czy szefuje ogromnej korporacji czy małej lokalnej piekarni, może paść ofiarą problemów wizerunkowych, które rujnują zaufanie klientów do Twojego biznesu. Każda, nawet najmniejsza marka może być narażona na ataki hakerskie, zorganizowany hejt, setki emocjonalnych komentarzy, niezliczone trudne pytania, a nawet zgłoszone przez kogoś kontrole urzędów nadzoru.

 

AGENDA:

  • Co to jest ryzyko wizerunkowe i dlaczego dotyczy także Twojej działalności?
  • Kiedy ryzyko przeradza się w sytuację kryzysową… studia przypadków dobrze i źle zarządzonych kryzysów w małych i średnich przedsiębiorstwach
  • Jak przygotować się do kryzysu i od czego zacząć?
  • Jak komunikować się z otoczeniem w trudnej sytuacji – podstawowe zasady i narzędzia
  • Dyskusja i podsumowanie

 

Ilość miejsc na szkolenie bardzo ograniczona (25)

 

Prowadząca: Magdalena Zwolińska

Partnerka w agencji Lighthouse. Zrealizowała dotychczas blisko 500 projektów doradczych z zakresu komunikacji kryzysowej, antykryzysowej i korporacyjnej dla sektorów tj. bankowość i finanse, ubezpieczenia, medycyna i farmacja, energetyka, handel, sektor wytwórczy i FMCG, nieruchomości. Specjalizuje się w projektach związanych z zarządzaniem kryzysem i zagrożeniami dla reputacji. Doradzała w kryzysach takich jak m.in. zarzuty o nieprawidłowości finansowe / łamanie zasad compliance, fuzje i przejęcia, restrukturyzacje, strajki, redukcje zatrudnienia, awarie, pożary, wycofanie produktu z rynku, mobbing, spory sądowe, wypadki w miejscu pracy, protesty społeczne. Poza obsługą istniejących kryzysów, opracowuje dla klientów narzędzia do monitorowania zagrożeń reputacyjnych i kryzysowej prewencji. Prowadzi szkolenia, wykłady dla studentów, praktyczne warsztaty i webinary oraz symulacje z zakresu zarządzania komunikacją kryzysową. Jest też autorką artykułów, raportów i poradników o tej tematyce.

W 2013 i 2016 r. realizowane przez jej zespół projekty zostały nagrodzone Złotymi Spinaczami w kategoriach Komunikacja Antykryzysowa / Kryzysowa i PR Finansowy / Relacje Inwestorskie

Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, ze specjalizacją marketing medialny i public relations. W branży PR od 20 lat.

 

 

 

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.

Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.